چه سخت است دلتنگ قاصدک بودن
چه سخت است
دلتنگ قاصدک بودن
در جاده ای که در آن
هیچ بادی نمی وزد …
+ نوشته شده در جمعه چهارم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 12:0 توسط ahmad
|
چه سخت است
دلتنگ قاصدک بودن
در جاده ای که در آن
هیچ بادی نمی وزد …
سلام دوستای گلم ، خوش اومدین