درد دارد !وقتی میرود و همه میگویند : دوستت نداشت ...
درد دارد !
وقتی میرود و همه میگویند :
دوستت نداشت ...
و تو نمیتوانی به همه ثابت کنی که هرشب ،
با عاشقانه هایش خوابت میکرد ... !
+ نوشته شده در جمعه بیست و یکم مهر ۱۳۹۱ ساعت 20:25 توسط ahmad
|
سلام دوستای گلم ، خوش اومدین