درد دارد !وقتی میرود و همه میگویند :  دوستت نداشت ...

درد دارد !

وقتی میرود و همه میگویند :


دوستت نداشت ...


و تو نمیتوانی به همه ثابت کنی که هرشب ،


با عاشقانه هایش خوابت میکرد ... !

سر به گوش من بگذار و آرام بگو :دوست دارم !

سر به گوش من بگذار و آرام بگو :

دوست دارم !


از چه میترسی ؟


فردا دوباره میتوانی انکار کنی ... !

شمـآ ڪـﮧ از روبرو مــے آییـــد

شمـآ ڪـﮧ از روبرو مــے آییـــد

لطفـاً ڪـمــے موآظبــــ ــ بآشیـــد

اینجـآ

سمتـــ ـــ چپــــ ــ مـטּ خآلــے نیستــــ ــ

همیشـــ ـﮧ

... ...

یـڪ نفــ ـر

نفــ ـس بـﮧ نفــ ـس

قـבم بـﮧ قـבم

دروטּ مـטּ مـــے تپد

هـَمـچـون سـآعــَت شنی شــده ام

هـَمـچـون سـآعــَت شنی شــده ام

کــه نــَفـــَس هـآی آخــَرش رآ مـیـزنـَد

و الـتـمـآس مـیـکــُنــَد یـکـی پـیـدآ شـَود وَ بـَرش گــردآنـد

مــَن هــَم ...

نه ...! !

لـُطــفـا بـَرم نـگــردآنـیـد ! ! !

بــُگـذاریــد تــمآم شــَوم...