لذت از تنهایی....
یه ضرب المثل چینی میگه:
اگه از تنهایی لذت نمی بری ، ازدواج کن
اونوقت حتما از تنهایی لذت می بری
+ نوشته شده در سه شنبه سوم اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت 10:38 توسط ahmad
|
یه ضرب المثل چینی میگه:
اگه از تنهایی لذت نمی بری ، ازدواج کن
اونوقت حتما از تنهایی لذت می بری
سلام دوستای گلم ، خوش اومدین