تو فـقـط بـخـنـد...

من هـر روز و هـر لحظـه نگرانت می شوم

ڪـه چـه مے ڪنی ؟

ڪُجایی ؟

در چـﮧ حالی ؟

پـنـجـره اُتـاقـم را بـاز مے ڪُنم

و فـریـاد می زنـم

تنهـاییـت بـرای من

غُصـه هـایـت بـرای من

هـمـﮧ بُـغـض ها و اشڪهایـت بـرای من

تو فـقـط بـخـنـد

آنقـدر بـلـند تـا من هـم بشـنوم

صـدای خـنـده هـایـت را

صـدای هـمـیشـه خـوب بـودنـت را

خدایـا التماست می کنـــم!!!

خدایـا التماست می کنـــم!!!

همــــــه دنیـایت ارزانیِ دیگــران !

ولـی ;

آنکـه دنـیـایِ من است.....


مـــــــــــــــــــــالِ دیــگـــــــــــری نبــــــــــاشـــد ..... !

برای همه خوب باش...

برای همه خوب باش

اونکه فهمید همیشه کنارته و بیادته...

اونکه نفهمید

یه روز میفهمه که دیره

و فقط دلش برای خوبیات تنگ میشه

زلال که باشی...

زلال که باشی

سنگهای کف رودخانه ات را می بینند

بر می دارند

و نشانه می روند

درست به سوی خودت

بی تو هیچ زمانی قشنگ نیست

فرقی نمیکند تقویم

زمستان است یا بهار

بی تو هیچ زمانی قشنگ نیست

بیادت میمانم حتی...

در هر ورق زمان نوشته ام:

بیادت میمانم حتی

اگر هزار صفحه از تو دور باشم

ارزش بودنت...

ارزش بودنت را

همیشه ازاندیشه ی

یک لحظه نبودنت میتوان فهمید

دلتو درگیر آه نکن...

دل قشنگتو درگیر آه نکن

بذار آه سهم کسانی باشد که

دلتو شکستند

قحطی دوست...

قحطی دوست میآید،نه هفت سال،هفتصدسال

در سیلوی قلبم،ذخیره و پنهانت میکنم

بگو:کنعانیان منتظر نباشند،تقسیم شدنی نیستی

حتی اگر یعقوب بیایـــــــــــــــــــــــــــــد.