ایــــــــن حقم نیست
ایــــــــن حقم نیست
اینهمــــــــه تنهایــــــــی
وقتــــــــی تــــــــــــو اینجایــــــــی ...!
+ نوشته شده در چهارشنبه ششم دی ۱۳۹۱ ساعت 23:53 توسط ahmad
|
ایــــــــن حقم نیست
اینهمــــــــه تنهایــــــــی
وقتــــــــی تــــــــــــو اینجایــــــــی ...!
همه چیز با تو شروع شد
اما...
هیچ چیز بدون تو
تمام نمی شود حتی...
همین دلتنگی های من...!
این روزها
اگر گوش دلت را تیز کنی
فقط یک چیز خواهی شنید:
"دوستت دارم"
گلایه از تکراری بودنش نکن
مشکل از من نیست
تو زیاد دوست داشتنی هستی!
چه دمدمی مزاج شده احساسم
گاهی آرام
گاهی بارانی
چه بی ثباتم بی تو...!
خدایـــــــــــا یــــــــــاریم کن
تـــــــــا اگـــــــر چیزی شکستم
دل نبـــــــــاشد