تا می شود عاشقانه زندگی کنیم

کتاب زندگی

چاپ دوم ندارد،

پس تا می شود

عاشقانه زندگی کنیم

چه دوستی پاکی دارند کفشها...

چه دوستی پاکی دارند کفشها...

هر کدام که گم شوند،

آن یکی را آواره خویش می کنند

كوچك باش و عاشق...

كوچك باش و عاشق ... چرا كه :
عشــــــــــــــــق
 خود میداند آئین بزرگ كردنت را

مهم این نیست که قشنگ باشی ... ،

مهم این نیست که قشنگ باشی ... ،
قشنگ این است که مهم باشی !
حتی برای یک نفر

بمانیم،بپوسیم ولی ازهم جدانشیم

به پیروی از حلقه های زنجیر

که سالیان متمادی زیر برف و بارون

میمانند ، میپوسند ولی هرگز ازهم جدا نمیشن

امیدوارم بمونیم ، بپوسیم ولی ازهم جدا نشیم

می خوام فراموشت کنم ...دیدم نمیشه


می خوام فراموشت کنم ... چشماتو از یاد ببرم
می خوام که از یادم بره ... رفتی چی اومد به سرم
دیدم نمیشه
هرچی که خواستم بعد تو ... با خاطراتت سر کنم
یا با همین خاطره ها ... رفتنتو باور کنم
دیدم نمیشه
دیدم نمیشه هر کسی ... جاتو تو قلبم بگیره
این همه خاطرات تو ... یه روز تو قلبم بمیره
دیدم نمیشه
دیدم نمیشه
واسه به دست آوردنت ... چه نقشه ها کشیدم
بعد یه عمر دربدری ... دیدی به تو رسیدم
اما نفهمیدم چرا ... چیشد ازم جدا شدی
من باتو صادق بودمو ... چراتو بیوفا شدی

هرچی که خواستم نشکنم ... با بی خیالیت سر کنم
داغ دل شکستمو ... با دلخوشیت کمتر کنم
دیدم نمیشه هر کسی ... جاتو تو قلبم بگیره
این همه خاطرات تو ... یه روز تو قلبم بمیره
دیدم نمیشه
دیدم نمیشه
دیدم نمیشه هر کسی ... جاتو تو قلبم بگیره
این همه خاطرات تو ... یه روز تو قلبم بمیره
دیدم نمیشه
دیدم نمیشه

گاهی مجبوریم


گاهی مجبوریم ،

بپذیریم ...

که بعضی آدمها ،

فقط می توانند در قلبمان بمانند ...

نه در زندگیمان !!

تنها مشتری کافه من باشم …


امشب دلم هوای آن کافه را کرده

که چایش از مهر تو

و قندش محبت تو باشد

و تنها مشتری کافه من باشم …

حق الناس همیشه پول نیست

حق الناس همیشه پول نیست

گاهی دل است .

دلی که باید میدادی و ندادی . . .

به دنبالت می آیم


به دنبالت می آیم حتی اگر سهمم،

فقط قدم گذاشتن در جای پایت باشد..

زیر باران گریستم

زیر باران گریستم

تا کسی نداند

گرفتار کیستم