دلتنگی را چگونه هجی کنم ؟
دلتنگی را چگونه هجی کنم؟
تا بدانی
چهار ستون بدنم ، زیر سنگینی اش
تا خورده است..؟
+ نوشته شده در شنبه پنجم اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت 19:31 توسط ahmad
|
دلتنگی را چگونه هجی کنم؟
تا بدانی
چهار ستون بدنم ، زیر سنگینی اش
تا خورده است..؟
وقتی رد پای سبز انسانیت خویش را
در قلب کسی باقی بگذاری،
بیشتر از حاضرین،حاضر خواهی بود!!!!
حتی اگر غایب باشی .........
دلــــتـــَنگی مِـــثل کـــوفـــتــِگی ِ تــَصــادُفـــه
اَولــِـش بـــَدنـــِتــــــ گـــرمـــه حـــالیـــتــــ نیست
ولی یه دفعه دردش شروع میشه و تــازه میفهمی
چی به ســـَرت اومده...