دلتنگی را چگونه هجی کنم ؟

دلتنگی را چگونه هجی کنم؟

 تا بدانی

 چهار ستون بدنم ، زیر سنگینی اش

 تا خورده است..؟

بیشتر از حاضرین ، حاضر خواهی بود

وقتی رد پای سبز انسانیت خویش را

 در قلب کسی باقی بگذاری،

بیشتر از حاضرین،حاضر خواهی بود!!!!

 حتی اگر غایب باشی .........

اولش بدنت گرمه حالیت نیست ...

دلــــتـــَنگی مِـــثل کـــوفـــتــِگی ِ تــَصــادُفـــه

اَولــِـش بـــَدنـــِتــــــ گـــرمـــه حـــالیـــتــــ نیست

ولی یه دفعه دردش شروع میشه و تــازه میفهمی

چی به ســـَرت اومده...