همه ی هستیم را فرا گرفته

موسیقی دوریت را

چه کسی مینوازدکه..

سکوتش

همه ی هستیم را فرا گرفته

همین که تو می دانی

همین که تو می دانی

“دوستت دارم”

کافیست …

بگذار

خفه کند خودش را دنیـا

اعتبار آدمها به حضورشان نیست

اعتبار آدمها به حضورشان نیست

به دلهره ای است

که در نبودشان احساس میکنی

تو تنها قرار زندگی ام شدی

وقتی قرار شد من بیقرار تو باشم

ناگهان تو تنها قرار زندگی ام شدی!..

در مهربانی همچون باران باش

در مهربانی همچون باران باش

که در ترنمش "علف هرز" و "گل سرخ" یکیست..

هر طور که خواست آنرا معنا کند . . .

گاه می توان براى یک دوست

چند سطر سکوت به یادگار گذاشت

تا او در خلوت خود

هر طور که خواست آنرا معنا کند . . .

اگر تو نبودی

اگر تو نبودی

من بی دلیل ترین اتفاق زمین بودم

تو هستی و

من محکم ترین بهانه ی خلقت شدم…

و خوش به حال خورشید

و خوش به حال خورشید

که هرچه در توان دارد

خرج مهتاب میکند !

تونلها راست میگویند......

تونلها راست میگویند......

راه هست!

حتی در دل سنگ!

باز هم خیال تو

باز هم خیال تو

منو برداشته میبرد!

کجا؟

*نمی دانم*

برای تو نفس میکشم...

از غوغای زندگی

تا سکوت مرگ

برای تو نفس میکشم...

ﺗﻮ ﻛﻪ ﺩﻧﻴﺎﻱ ﻣﻨﻲ ﭼﻄﻮﺭ ﺍﺯﺕ ﺑﮕﺬﺭﻡ ؟

ﻫﻤﻪ ﻣﻴﮕﻦ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺮﺍﻱ ﺭﺳﻴﺪﻥ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ

ﺍﺯ ﺗﻤﻮﻡ ﺩﻧﻴﺎ ﺑﮕﺬﺭﻱ

ﻭﻟﻲ ﺗﻮ ﻛﻪ ﺩﻧﻴﺎﻱ ﻣﻨﻲ ﭼﻄﻮﺭ ﺍﺯﺕ ﺑﮕﺬﺭﻡ ؟

سخـت تـریـن کـار دنـیـا

سخـت تـریـن کـار دنـیـا

بـی مـحـلــی کـردن ، بـه کسـیـه کـه :


با تـمـام وجــود دوسـتش داری . . .

خانه دلت را از شیشه بساز

خانه دلت را از شیشه بساز

ولی به سنگها بگو

دلم از فولاد است.

ﻣﻴﺨﻮﺍﻡ ﺑﮕﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ

ﻣﻴﺨﻮﺍﻡ ﺑﮕﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ

ﻧﻪ ﺑﻪ ۲۱ ﺯﺑﺎن زﻧﺪﻩ ﺩﻧﻴﺎ

ﺑﻠﮑﻪ ﺑﻪ ﺯﺑﺎﻥ ﻗﻠﺒﻢ…

ﮔﻮﺵ ﮐﻦ : ﺗﺎﻻپ… ﺗﻮﻟﻮﭖ…

ﺩﺭ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺯﻭﺍﯾﺎﯼ ﻗﻠﺒﻢ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﻣﺎﻧﺪ

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺭ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺯﻭﺍﯾﺎﯼ ﻗﻠﺒﻢ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﻣﺎﻧﺪ

ﺁﻧﺠﺎ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺟﺎﻭﺩﺍﻧﻪ ﻫﺎ ﻣﯿﻤﺎﻧﻨﺪ !

چشم تو نظر بر من بی مایه فکنده است

چشم تو نظر بر من بی مایه فکنده است

بر کلبه ی درویش ، هما سایه فکنده است

از خانه ی دل ، مهر تو روشنگر جان شد

این سرو سهی ، سایه به همسایه فکنده است

مهم همسفره که خیلی مهمه…

مقصد مهم نیست

مسیر هم مهم نیست

حتی خود سفر هم چندان مهم نیست

مهم همسفره که خیلی مهمه…

نفســـــــت به نفســــــــشون بنده...

بعضیا هستن که تصادفی وارد زندگی آدم میشن..!!

تکلیف آینده ات باهاشون روشن نیست...

ولی نفســـــــت به نفســــــــشون بنده...♥

ﺁﺭﺍﻣﺶ  ﻣﺤﺼﻮﻝِ ﺗﻔﮑﺮ ﻧﯿﺴﺖ

ﺁﺭﺍﻣﺶ

ﻣﺤﺼﻮﻝِ ﺗﻔﮑﺮ ﻧﯿﺴﺖ

ﺁﺭﺍﻣﺶ،

"ﻫﻨﺮِ ﻧﯿﻨﺪﯾﺸﯿﺪﻥ "

ﺑﻪ ﺍﻧﺒﻮﻩِ ﻣﺴﺎﺋﻠﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ :

"ﺍﺭﺯﺵِﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻥ" ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ

تنها خدا از پشت خنجر نمی زند

من در روزگاری زندگی می کنم

که تنها، خدایش، از پشت

خنجر نمی زند !!!

برود از دل من وز دل من آن نرود

حالا که رفته ای

غمگینم

به سراغ حافظ می روم

همین را می گوید:

« برود از دل ِ من

وز دل ِ من آن نرود »

هر بار که دلتنگ می شوم

به من یاد بده،

انسان مدرنی باشم!

و هر بار که دلتنگ می شوم

به جای بغض و اشک

تنها به این جمله اکتفا کنم که

آب و هوای بد این روزها

آدم را افسرده می کند . . .!